Open, eerlijk en persoonlijk
Onze ons
Aatop is gestart in Hardinxveld-Giessendam en we zochten destijds een geschikte naam die gemakkelijk in het gehoor ligt, aansluit bij de doelgroep heeft en goed vindbaar zou zijn. “En met een dubbele A, sta je al snel bovenaan in diverse overzichten. Daar hebben we een leuk, herkenbaar en aansprekend logo bij gezocht.” vertelt Aad.
Aad Vermeulen besprak zijn idee om een eigen werving & selectiebureau te starten met diverse mensen en kreeg daar positieve reacties op. Hij werkte het plan verder uit en had daarbij een middelgrote organisatie voor ogen. “In ons plan hadden we aangegeven dat we binnen vijf jaar wilden doorgroeien naar een bureau met drie vestigingen. De groei die we hebben doorgemaakt, hebben we voornamelijk te danken aan het eigen personeel. Ze zijn ambitieus en krijgen de kans om door te groeien.”
De specialisaties
Aatop is uitgegroeid tot een organisatie met vestigingen in Amsterdam, Sliedrecht, Zwolle en Veenendaal. Aad: “De laatste jaren zijn wij ons meer gaan richten op specifieke doelgroepen en zijn wij gestart met Aatop ICT en Aatop Milieu & Ruimte.” Omdat wij merkten dat er in de markt behoefte was aan het tijdelijk inhuren van software developers zijn we gestart met summit developers, summit outsourcing en dutchdevelopmentjobs.co.za. Deze business unit richt zich specifiek op de werving en detachering van developers uit Zuid-Afrika. En met CogniData richten we ons specifiek op de werving en selectie van business intelligence professionals en organisaties met behoefte aan BI-talent.
“Hoewel de organisatie in de afgelopen jaren is gegroeid, is ons doel nog steeds hetzelfde: vanuit persoonlijk contact kandidaten en werkgevers bij elkaar brengen. Werken vanuit een mensgerichte houding is een van de speerpunten in ons werk.” Aatop Personeelsintermediair kent een duidelijk eigen cultuur. Deze is het beste te typeren als open, eerlijk, persoonlijk en toegankelijk. “En daarbij is het ook een gezellige club, die uiteraard wel prestaties moet leveren,” zegt Aad. “Deze cultuur stralen we ook uit naar onze klanten en kandidaten. Die merken dat.”
Christelijke werving en selectie
We hanteren een christelijke visie als uitgangspunt voor al onze activiteiten. Deze visie wordt onder meer gestalte gegeven door een deel van de jaarwinst ter beschikking te stellen aan specifieke non-profit organisaties (goede doelen).
Vanaf de oprichting van Aatop hebben wij veel vacatures mogen bemiddelen bij christelijke ondernemers en identiteitsgebonden organisaties en hebben we een zeer uitgebreid netwerk van identiteitsgebonden opdrachtgevers en kandidaten aan ons weten te binden.
Wij hebben een jarenlange ervaring hoe op een respectvolle en zorgvuldige manier om te gaan met dit cultuurelement. Wilt u met ons van gedachten wisselen over dit onderwerp of heeft u vragen over hoe om te gaan met identiteitsgebonden werving en selectie dan staan wij u graag te woord. Benieuwd naar de christelijke vacatures die op dit moment door Aatop worden bemiddeld? Bekijk hier ons actuele vacatureoverzicht.
Voor veel van onze opdrachtgevers en vacatures is identiteit echter helemaal geen relevant onderwerp. Kandidaten hebben bij ons gelijke kansen in de werving- en selectieprocedure. We maken hierin geen onderscheid in leeftijd, geslacht, burgerlijke staat, levens- of geloofsovertuiging, ras of nationaliteit. Wij selecteren op basis van de (objectief gerechtvaardigde ) functie-eisen en gaan op een integere en zorgvuldige wijze om met mensen en hun waarden en normen.
Op zoek naar personeel?
Neem contact met ons op. Wij zijn je graag van dienst.
Wij zijn gevestigd in:
Veenendaal, Amsterdam, Sliedrecht en Zwolle.
Jouw contactpersoon:
Paulien van Beek,
Accountmanager
Bel mij op 0318 495 310 of mail mij op
[email protected]